KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Sep 28, 2008

Siapakah Petualang, Pengkhianat Dan Pembohong Dalam Umno ?

detikdaily | UMNO hari ini mempunyai dua kelompok ahli yang disifatkan sebagai gunting dalam lipatan - kelompok pensabotaj dan kelompok petualang.

Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi menghuraikan kewujudan kelompok pertama pada minggu pertama Mac 2008. Katanya, kelompok inilah punca utama BN kalah teruk dalam PRU12.

Lantaran itu, Abdullah menyatakan bahawa beliau sendiri akan membentangkan laporan kepada Jawatankuasa Disiplin UMNO supaya kelompok pensabotaj ini dikenakan tindakan. Kini sudah empat bulan berlalu. Namun begitu, sampai hari ini pun belum didedahkan siapakah pensabotaj sebenarnya di dalam UMNO.

Ketua Penerangan UMNO, Tan Sri Muhamad Muhd. Taib, menghuraikan kewujudan kelompok petualang dalam satu kenyataannya semalam.

Katanya: “Bila ada kalangan ahli MT yang membocorkan maklumat mereka boleh dianggap dan dikategorikan sebagai petualang kerana melakukan perbuatan yang menjijikkan dan memalukan. Sepatutnya perangai petualang ini tidak harus ada di kalangan pemimpin dalam parti.”... selanjutnya.

2 comments:

dasuki_tmc said...

orang umno le yang petualang dalam umno. melayu lagi, mengaku islam (islam hadhari), tak kan orang lain jadi petualang dalam umno, dah lah petualang, bangsat lagi bukan kepada orang lain sahaja sesama melayu umno dalam umno pun memang bangsat punya bangsa/kaum. tak reti bahasa, tak tahu malu, muka tembok dan segala macam yang ada dalam umno sejak akhir-akhir ni yang di pimpin oleh 'mr. clean' konon, cucu kepada seorang ulama' terkenal, tapi cucu hampas mengaibkan nama ulama'.
kalau orang dah nasihat tapi degil, jangan menyusahkan hidup orang lain.... boleh faham ke????

nasihat drp:

cucu orang utan

cucupakkasim said...

jadi..betl lah seperti apa yang di beritakan sebelum ini bahawa si Dol telah di hentam bertubi-tubi sehingga hampir mengeluarkan air mata...(sendiri nafi mula-mula,last-last sendiri juga confirm)

Posting terkini

Blog Archive