KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Sep 11, 2008

Third term for Abdul Karim

Star | Datuk Abdul Karim Munisar has been appointed Kumpulan Darul Ehsan Bhd (KDEB) president for the third consecutive term.

KDEB is the Selangor government’s investment arm that has been given the mandate to lead the integration of water supply in the state.

“His continued service will ensure the continuity of the restructuring and consolidation of the water industry in Selangor and the Federal Territory in line with the Cabinet and state decision to avoid the scheduled 37% increase in tariff as per the Syabas’ concession agreement,” it said in a statement yesterday.

Abdul Karim, 58, is also the executive chairman of Kumpulan Perangsang Selangor Bhd (KPS) and Kumpulan Hartanah Selangor Bhd.

Both companies are listed entities of KDEB with core business activities in utility and infrastructure, and property development respectively.
no2umno - aku di beritahu tengahari tadi bahawa keputusan di buat oleh anggota EXCO. Bila atas tak berubah, bawah pun tak berubah. Bila bawah tak berubah ... apa peluang yang boleh di perolehi oleh penyokong PKR? Duduk melopong. Waktu reformasi nanti ... kita turun sekali lagi. Agaknya reformis ni akan jadi reformis sampai ke mati. Tak der peluang walau kerajaan dah bertukar.

2 comments:

bdkKL said...

MB Selangor gagal membawa perubahan. Peluang yang ada adalah untuk orang UMNO sahaja.

PRU 13 nanti, suruh dia undi diri sendiri. Tak payah nak harap pada budak budak PKR untuk gantung poster.

Aku dengar budak IJOK pun marah pada MB Selangor ni. Hai ... kalau tak der perubahan selepas 16 September ni. Rasanya UMNO terus kukuh dan PKR terus hancur.

IP80-Ruhihayat said...

" apa peluang yang boleh di perolehi oleh penyokong PKR? Duduk melopong".

Kita harus menerima dgn fikiran terbuka.

Ada lojiknya MB mengekalkan orang lama,mungkin atas sebab pengalamannya,dan mungkin atas sebab pengaroh nya.

Kita bagi peluang dulu,dan pelan pelan kita minta satu satu,digantikan mengikut kelayakan dan kemampuan orang (PR),bersesuaian dgn masa.

Tapi bukan dekat nak pilihan raya.,
masa tu kita pon tau lah apa nak buat pula.

OK,Jgn Maree!!!!!!

Posting terkini

Blog Archive