KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 13, 2008

Jenayah di Kelang ... lagi kes bunuh

Di Kelang, kes bunuh kerap berlaku. Dah biasa ..

Hari ini seorang lelaki mati di tikam di hadapan penduduk setempat. Semua orang tengok je, tak mampu campur tangan. Kalau masuk campur, silap silap esok samseng datang bawa gang, serbu pulak rumah HERO.

Baca berita INI.

Apa alasan polis? Tak cukup orang, tak cukup kenderaan atau tak cukup gaji? 10 tahun lagi pun alasannya sama.

7 comments:

Anonymous said...

aku ingat la.. org yg nengok tu org pas kot.. la ni bukan polis ja yg kena main peranan.. org awam pun sama gak.. kalo duk saja pun x guna.. jgn nak salahkan sebelah pihak ja.. mustahil xder org pas kat kawasan tu.. kalo betul hangpa baguih sgt.. awat x pi tolong???

radenjowo said...

Lari tajuk bro ...
Apa kena mengena dengan PAS dan tak PAS ... heheheh.
Ini cerita pasal jenayah dan penguat kuasa.

Mogen Ali Rico said...

hik hikk..takde point dah tue..asal boleh tembak..tembak jer

Anonymous said...

camtu la kalu semua benda nk dipolitikkan

Anonymous said...

camtu la kalu semua benda nk dipolitikkan

Anonymous said...

camtu la kalu semua benda nk dipolitikkan

chow shen wan said...

biase la tu....
tunggu bila kroni atau sedera org politik mati kene tikam
HA!
tengok cammane polis nak jawab.....

Posting terkini

Blog Archive