KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 6, 2008

Kami datang bukan nak buat kacau - Hindraf



suarakeadilan | ...“Kami tidak melampaui batas, ini adalah rumah terbuka, majlis Hari Raya lagipun, kami sebagai rakyat hanya datang ke rumah terbuka berkenaan seterusnya meminta agar Perdana Menteri menghapuskan ISA serta membebaskan tahanan,” katanya ketika dihubungi Suara Keadilan pagi ini.

1 Oktober lalu bersamaan dengan hari raya pertama, kira-kira 1000 penyokong Hindraf mengunjungi Rumah Terbuka Aidilfitri Perdana Menteri dan Menteri Kabinet serta menyampaikan mesej agar kerajaan membebaskan lima pemimpin mereka serta menghapuskan terus akta kejam ISA.

Ulasnya lagi, Umno terutama pemimpinya hanya memainkan isu perkauman hal ini, sedangkan terdapat sekumpulan lagi penyokong blogger terkemuka, Raja Petra Kamarudin yang turut hadir untuk menyampaikan mesej yang sama, namun hanya Hindraf yang menerima kritikan.

“Ada sekumpulan lagi penyokong Raja Petra hadir yang terdiri kira-kira 40 orang kenapa pula kumpulan berkenaan tidak dikritik?” soalnya yang mendakwa hanya Hindraf menerima tanparan dari kejadian berkenaan.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive