KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Oct 26, 2008

Tuhan berkaraoke?

"Ketika itu saya lihat kira-kira 60 lelaki berpakaian serba hitam mengiringi seorang lelaki yang memakai topi berjalan sambil tunduk.

"Mereka dilihat memasuki tiga buah bilik di sebuah premis karaoke di ibu negara dan tidak membenarkan sesiapa masuk serta menampal kata-kata aluan meraikan kedatangan pemimpin 'Kerajaan Langit'.

Demikian cerita seorang lelaki yang mendakwa menyaksikan sendiri kemunculan semula seorang lelaki ala Ayah Pin berdekatan tempat kerjanya di ibu negara kira-kira sebulan lalu. ....

Menurut Shah, antara kata-kata itu termasuk 'Selamat ulang tahun God Grandfather yang ke-4... Selamat sejahtera dan gilang gemilang dari Kawalan Bumi dan Kerajaan Langit'.- Kosmo
Korang biar betul .... wakakaka. Nanti Tuhan langit sumpah wartawan ni tak masuk syurga.
Pihak berkuasa ... tak buat apa apa ke?

3 comments:

mangchikla said...

Macam cite transformer.."Hail to the new Decepticon!! Transform!!" Aummmm...

Unknown said...

Tuhan turun ke bumi? Tuhan kepala hotak dia!

Ini sudah melangkaui/beyond tahap bodoh dan bangang.... nak lebelkan apa ye?

Mr Joker said...

Salam Wak Raden... yang ni bukan Tuhan, yang ni kita panggey Hantu...

Hantu langit dan KERAjaan Hantu langit telah turun kebumi dalam memperbaharui agenda terbaru mereka iaitu menakluki seluruh kawasan jajahan Hantu langsuir dan puteri bunian iaitu "Karaoke".

Depa ni tidak akan diganggu oleh KERAjaan Bi End sebab depa tak menggugat KERAjaan Bi End mcm Al-Arqam dulu jadi depa bebas menakluk.

Aku dengar ahli-ahlinya ramai orang UMNO... tu pasi UMNO/BN tak kisah... kalau amik tindakan pun stakat nak bagi tenang suasana je...

Pas tu lupakan balik... lagi baik tangkap pro PR dari dok tangkap puak-puak sesat ni... lagipun UMNO/BN tau apa pasal agama Islam?

Islam HadHari depa tau la...

Hantu betul..!

Posting terkini

Blog Archive