KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 1, 2008

Altantuya: Bodoh la kalau puas hati

Orang orang Mongolia kena tahu bahawa ramai antara kita di sini pun tak puas hati. Tapi media semalam kata, Bapak Altantuya kecewa tapi terima keputusan Mahkamah. Hari ni lain pulak ..aku petik dari Bharian

razak baginda acquitted 311008 13Dr Shaariibuu Setev kecewa dengan keputusan Mahkamah Tinggi di sini semalam yang membebaskan penganalisis politik, Abdul Razak Abdullah Baginda daripada tuduhan bersubahat membunuh anaknya, Altantuya Shaariibuu.

Konsul Kehormat Mongolia di Malaysia, Datuk Syed Abdul Rahman Syed Alhabshi, berkata Shaariibuu tidak puas hati
dengan keputusan yang dibuat Hakim Datuk Mohd Zaki Md Yasin itu kerana mendakwa anaknya hanya mengenali seorang saja lelaki di Malaysia iaitu Abdul Razak... selanjutnya.
Orang bodoh saja yang puas hati. Dan kalau puas hati .. tersangat bodoh la dia.

4 comments:

mountdweller said...

Dalam hal ini saya tidak mahu mempertikaikan keputusan Mahkamah tetapi menjadi persoalan sekarang kenapa 2 manusia bebal yang diperintah membela diri itu membunuh mendiang altantuya? Apakah motifnya? Apakah kaitan 2 ekor dengan Altantuya?

Takkanlah 2 ekor bebal ni saja-saja nak bunuh pas tu letupkan mayat untuk happy-happy @ main-main atau saja seronok bunuh letup orang. Memang tidak masuk akal kita menilainya.

Anonymous said...

Semuanya dah dirancang dan selepas ni Razak Baginda akan bercuti ke luar negara.

Cuma dia takkan berani jejak kaki ke Mongolia.
Mungkin ada yang nak letupkan otak dia kat sana.

Aku tunggu kalau kalau Najib akan buat lawatan rasmi ke Monglia lepas dia jadi PM.

Kita tunggu beritanya.

Zubli Zainordin said...

Ada hikmahnya.

Dengan keputusan terkini, akan diketahui juga siapa yang bunuhnya.

Sabar, dan kebenaran akan terserlah kelak.

Anonymous said...

Apa yg dihairankan sangat?. Bukan ke dah lama kita semua dah tahu akan keputusan ini pasti berlaku?.
Itulah akibat terlalu taksub akan
"ketuan". Bukan saja ekonomi dah parah, bahkan sistem perhakiman kita pun dah masuk peringkat "pariah". Apakah kita betul-betul fikir apa yang dilarang agama tetapi dihalakan oleh manusia akan menghasilkan hasil yang baik?.

Posting terkini

Blog Archive