KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 1, 2008

Berbogel di Padang Masyar

Centre of attention: C/Insp Azilah and Kpl Sirul  Azhar leaving the courthouse in Shah Alam  yesterday. They will begin their defence on Nov 10.Razak Baginda dah bebas ...

Alehhhh peduli apa? Dia di lepas kan dari tuduhan bersubahat membunuh dan meletupkan tubuh seorang wanita cantik@model Mongolia, oleh Mahkamah Malaysia. Dia menjerit suka dan hari ni dia berpuasa .. nazar katanya.

Memang pun dia tak subahat, tak bunuh tapi dia mungkin tau ...cuma buat buat tak tau. Cover line.

Suka hati ko la. ...
Nak menjerit ke, nak berbogel ke .. itu hak nko. Kalau nak puasa sebulan pun lagi OK. Mana la tau .. .dah lebih setahun dalam penjara, takkan tak sedar lagi.

Ini dunia ... ada wang, dia raja. Buat lah apa korang suka. Tapi kita tak bodoh untuk pikir bahawa ada yang tak betul berlaku. Kita tak bantah keputusan mahkamah, tapi kita ragu ragu. Macam ada yang tak kena.

Kita bukan tak setuju pada keputusan, tapi proses perbicaraan. Banyak yang sorok sorok. Asyik asyik OBJECTION. Nak bawa Najib masuk mahkamah pun OBJECTION !!!! Yang bantah tu bukan saja Peguambela tapi peguamcara sekali. tak ke pening nama nya tu.

Bukan nak tuduh tapi cuma nak dapatkan keterangan ... pun tak boleh. Dan dua mangkuk tu pulak asyik jadi ZORRO dari awal sampai akhir. tak nampak batang hidung langsung. Kalau dia berhak pakai topeng .. orang lain pun kena di berikan topeng. Kenapa ada beza beza pulak? Orang lain yang salah cuma di berikan kertas surat khabar je. Ada pulak yang sorok muka celah ketiak polis takut orang kenal.

Apesal ada beza .. ada bayar lebih ke?

Bila merujuk pada perbicaraan ni baru aku dapat tahu bahawa kenapa kita di bangkitkan di PADANG MASYAR nanti bogel dan tidak berpakaian ...

Mereka pun keluar dari kubur tanpa pakaian, tidak berkasut dan sebagainya. Mereka bertelanjang bulat tanpa seurat benang pun dibadan. Dalam masa bangkit itu, manusia dalam keadaan bermacam-macam rupa.
Jadi .... korang yang rasa bersalah dan berdosa tu doa doakan laa agar Tuhan tukar prosidur untuk di berikan TOPENG pada pesalah.
Alasannya ... untuk menjaga keselamatan dan maruah pada tertuduh.

2 comments:

indraputra80 said...

"Mereka pun keluar dari kubur tanpa pakaian, tidak berkasut dan sebagainya. Mereka bertelanjang bulat tanpa seurat benang pun dibadan. Dalam masa bangkit itu, manusia dalam keadaan bermacam-macam rupa."

Betul le Wak,

Gua teringat tok guru gua kata.....

Bila Siti Aisyah di kabarkan berita ini ole Suaminya., Nabi kita junjungan Muhamad S.a.w.,

Aisyah berkata alangkah malu nya jika berada di dalam keadan begitu.

Tapi Nabi menjawab,

Waktu itu tidak ada siapa menghiraukan lagi semuer tu.

Kerana jalan nak escape nak rasuah nak tipu nak mengelat nak belakang kira dah tertutup semuernya.

Dan tak de siapa lagi yg.dapat tolong ,waima Ayah/Ibu dengan anak dan sebaliknya.

Dan lagi Lu PM ke Lu tukang sapu sampah ke,Lu Umno Lu Pas ke jawab sendiri le.

Cuma yg.beramal beribadat Nabi terjerit jerit di tiang Arash,menyeru "UmatiUmati! melambai lambai dgn serbannya.

Jika kurang sedikit timbagan ,Nabi akan letakkan Serban itu bagi menambah berat Pahala agar di lorongkan ke Jalan Syurga.

Tapi klu bunoh orang,lepas,happy dan ketawa...

Biarkankan lah die.,

Paling tinggi 100 tahun die enjoy mcm nak giller

lepas tu tau le die,di hadapan Allah Rabuljala.

Selawat dan Salam buat Junjungan kita....Aminnn!!!!

dasuki_tmc said...

dia orang tu ada belajar bab ini ke? atau tiada belajar? atau umno marah belajar bab ini? atau umno tahu tapi buat-buat tak tahu, lantak kau orang, kau punya pasal, yang rugi diri sendiri, umno apa peduli?

Posting terkini

Blog Archive