KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 1, 2008

Buaya mau pergi, Naga mau mari

PM serah jawatan lepas perhimpunan
Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi berkata, beliau akan menyerahkan tugas-tugas Perdana Menteri kepada penggantinya beberapa hari selepas berakhirnya Perhimpunan Agung UMNO yang ditetapkan pada 24 hingga 28 Mac depan.... Berita Penuh
Bila dia nak pegi .. tu dia punya suka. Tapi orang kata kiamat kecil dah hampir.
Keluar mulut buaya, masuk mulut naga.
Korang tak rasa betapa busuknya muntah buaya ngan naga ni.
Air liur buaya boleh robohkan jambatan.
Air liur naga pulak boleh letupkan badan.

Heee..... takut

7 comments:

Zubli Zainordin said...

Beberapa hari itu berapa hari?

Ingat!

Baru-baru ini angka harga helicopter pun dia silap.

Hehehehe...

Zubli Zainordin said...

Itu naga mau mari punyia, stand-by, air penawar.

Naga dia takut air...

pisang goreng 115,NF said...

psst!
zubli

itu naga......
naga air
naga air tak takut air.....

Zubli Zainordin said...

Ya, baru tadi saya periksa,

Naga pun ada macam-macam.

Naga air tak takut air, itu betol.

Kita perlu sejenis pisang goreng, bila apa Naga pekena, mesti kionk punyia.

Hahahahahahaha...

Ada cadangan?

Anonymous said...

no2umno blog yang hampa ! blog yg tengok angin jalan !

rastanails said...

nago mau mari....
wak maksud kao nago bibir meghah ko nago kutti??
kalo nago kutti lagi bahayo wak...
lopeh nie jgn haghap la nak kutuk sesuko ati...
jago2 wakkkk!!

mountdweller said...

Tunggulah saat yang menjahannamkan! Naga bila mengamok tidak akan ada penghalangnya.. Seluruh lautan akan menggelegak, seluruh bukit bukau akan hancur, seluruh bumi akan hangus.

Untung sabut jatuh ke laut akan timbul, untung batu jatuh ke laut jadi tokun. Itulah nasib yang menanti rakyat marhaen malaysia.

Posting terkini

Blog Archive