KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 22, 2008

'Datuk K tak hadiah kereta'

Macam mana boleh timbul cerita saya baru dapat kereta dihadiahkan Datuk K. Saya tak kenal dan tidak pernah berjumpa dengannya,” kata Rozita Che Wan mengenai gosip terbaru kononnya dia menerima hadiah kereta BMW daripada Datuk Khalid Mohd Jiwa, suami Datuk Siti Nurhaliza Tarudin itu.

Katanya, dia menggunakan kereta BMW tiga siri M Sport warta putih yang dibelinya sendiri dua tahun lalu.

Rozita berkata, dia pernah mendengar cerita terbabit daripada wartawan yang bertanyakan kesahihan gosip liar itu.

“Saya dah pakai kereta itu dua tahun. Kenapa tiba-tiba ada yang dakwa kereta itu dihadiahkan seseorang... more.
Wakakakak .... wak raden yang hadiahkan ...
Sekarang wak raden naik bas lak ..
Berkorban demi cinta.

3 comments:

mangchikla said...

Isk Isk Isk ..x sangak wak pon mcm tajol rosli. ..sebensu nyer eden yg kasi ,ek Rozi ek..

Admin said...

Hish .... geran keto pun ese pogang tau.
Amaran: jangan kacau daun
wakakakakak

Anonymous said...

ape plakkk cite laki puteri ummmmnnno kolipih boleh massuk kat blog ni????

wak raden geram jugak kat rozita gak ke?hkueh...................

kuehkuehkue

Posting terkini

Blog Archive