KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 22, 2008

Muslihat Utusan Meloya

Setiap berita ... yang pentingnya 'feedback' dari pembaca. Tajuk dan gambar cukup untuk berikan impak pada muslihat tertentu.

Berikut gambar dan tajuk dari Utusan
Pulau Pinang teruskan rancangan walaupun dikritik
Gambar yang di ambil pula tertera tulisan Cina di bawah tulisan B. Melayu.

Dan berikut adalah berita dari STAR
Multilingual road signs put up to boost Penang's tourism
Gambar pula menunjukkan Tulisan Jawi di bawah tulisan B. Melayu

Visitors to Lebuh Acheh in Penang will be able to see one of the much-debated multilingual signboards.

Busuk nya perangai utusan dan editor.
Perkauman lebih lebih sangat ....
Sedangkan isu Bangsa Melayu melarat di Pulau Pinang terlalu kritikal di bandingkan dengan papan tanda.

4 comments:

kapaksiam said...

kalau dah barua tu sampai bila pun baru
menyampah sungguh aku

Anonymous said...

Aku tak nampak apa sangat yang nak dikecohkan ttng tulisan Jawi ke, tulisan Cina atau tulisan Tamil sekalipun di papan-papan tanda. Bahkan kalau di amalkan beginipun aku rasa lagi baik kerana ini akan menampakkan yang negara ini sememangnya sebuah negara ynag berbilang kaum. Lainlah kalau masing-masing gantung kitab amalan masing-masing kat situ. Apadah.. kalau nak cari isupun carilah yg lebih penting lagi macam isu Majlis Perbandaran Seberang Jaya tu. Itu apa citer? Tak nak komen?

mountdweller said...

Sebenarnya apa yang dia orang nak? Nak sejahterakan negara tau nak melaga dan menyemarakkan api perkauman. Kalau kerajaan setuju, makna kerajaan pimpinan UMNO tu, sama-sama menyemarakkan perkauman.

TRULY MALAYSIAN said...

Utusan? Who still read Utsuan? Share price only 0.56 sen.....

Posting terkini

Blog Archive