KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 6, 2008

INILAH PENGALAMAN LUAS ROSMAH DALAM PENTADBIRAN DAN PENGURUSAN……

http://keadilanbatu.files.wordpress.com/2008/05/rosmah.jpg

“ Upon returning to Malaysia in 1983 , she joined Island and Peninsular Berhad where she was a Business Development Manager for five years before deciding in 1997 to devote more time towards supporting her husband , Deputy Prime Minister Malaysia , Y.A.B Dato’ Seri Najib Tun Razak’s political career .”
Pengalaman luas konon….itulah yang dicanangkan oleh Khir Toyo, Nawawi dan Shukur semua orang kuat UMNO dalam Sinar harini.

Sekadar 5 tahun jadi Manager tak payahlah nak gelembong macam2 wahai pencacai UMNO.

by Mat Kelambu
via email

7 comments:

Anonymous said...

Tak cerita ke semasa dia jadi isteri Ismeth dulu atau bekerja di Bank Pertanian. Apa kaitan beliau dengan Suliza Salam.

mozilla said...

Tak sebut.
Malu !!!!

Anonymous said...

Pasal tu la UNISEL dah jadi macam Hollywood...

Dari sumber kengkawan kat UNISEL menjadi salah satu tempat gejala sosial yang terbesar kat selangor ni...

Berbagai perkara-perkara yang mungkar berlaku kat sana...

korang ade sedare2 pompuan yang belajar kat sana tak.?

FIKIR-FIKIRKAN LAH....

Anonymous said...

Ketua pentadbir UNISEL ialah Rokma Mat, makcik khir toyo. Dia ni tak tau kerja, tak pernah kerja mana-mana universiti pun sebelum ni. bayangkanlah. Khir yoyo lantik dia sebab kroni utk tutup banyak penyelewengan kontrak. PR tengoklah sikit - jangan tak sedar sedar lagi. unisel sekarang dah haru biru dek rokma ni. dia ni kontrol habis pemangku vc.

Anonymous said...

Eii, gerun aku tengok gambar dia. Bukan saja rupanya menakutkan tapi terang-terang muka orang berlagak giler siot... Kalau jumpa berdepan tak taulah...

Anonymous said...

Rokma Mat? tu makcik Khir Toyo belah mana?

Anonymous said...

Eh, citelah apa kaitannya dgn Suliza Salam dan semasa jadi isteri sape..Ismeth? Interesting nak tau ni...

Posting terkini

Blog Archive