KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 4, 2008

Najib kata pembangkang tak bertanggung jawab ... kah kah kah

Tindakan Ahli Parlimen pembangkang meninggalkan Dewan Rakyat ketika sesi penggulungan Kementerian Kewangan hari ini adalah satu tindakan yang tidak bertanggungjawab, kata Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.

Beliau berkata pembangkang tidak sepatutnya bertindak demikian kerana apa yang dibentangkan di dalam Dewan Rakyat adalah langkah tambahan yang begitu penting untuk masa depan negara dan juga untuk membela kepentingan rakyat.

“Jadi dalam pembentangan seperti ini, mereka sebagai pembangkang yang bertanggungjawab dan menunjukkan sikap yang membina sepatutnya hadir dalam masa pembentangan itu.... selanjutnya.
Wakakakak .. pembangkang tak bertanggung jawab atau nko tak mau jawab?
Nko tak nak bagi ruang .. orang pun Blah laaaa !!!
Masa Anwar bahas pembentangan bajet 2009 Pak Lah tempoh hari .. .nko pegi mana?
Dan Anwar benarkah BN mencelah dalam perbahasan ...walaupun BN cuma ada 2 orang wakil je yang datang.

Wakakakakaka .... Ingat rakyat bodoh ke?
Semua dah tonton video kat internet ...
Jangan nak menggelembong, nanti dapat bini kembong.

4 comments:

nizamPKR said...

jangan temberang nanti dapat bini rendang

my42u said...

kelakar betullah budak monggol tu, cakap tak serupa bikin. Dia ingat kita orang ni macam orang2 zaman bapak dia agaknya. "Aku tak takut kau orang, selagi aku berkuasa dan orang2 pihak berkuasa dalam tangan aku, aku boleh buat apa aku suka kah...kah aku BOSS, aku PM Lu apa peduli. Lu orang siap!!!Wa kasi bakar, wa kasi BOOM!! lu punya bontot kah..kah"

Zubli Zainordin said...

nko cakap jer penting.

wong lain cakap tak penting?

Admin said...

Wakakaka ..
Zubli cakap jawa tu ...

Posting terkini

Blog Archive