KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Nov 3, 2008

Saya kena dengar keputusan Selangor dulu - TG Haji Hadi

Kalau tak tau .. jangan komen apa apa. Itu kesimpulan yang aku dapat dari berita siasah dari hasil temubual dengan TG Haji Hadi ..

Baca di SINI

Terbukti sudah kini, Utusan memang berniat jahat ketika memutar belitkan kenyataan Presiden PAS mengenai perlantikan pemangku Pengurus Besar PKNS, Madam Low Siew Moi. ....

Wartawan: Datuk Seri boleh komen sikit tak itu.. isu Low Siew Moi dilantik sebagai pemangku PKNS nampak...aaa...bantahan dari PAS Selangor.
DS Hadi: Saya baru balik daripada luar negara baru,aaa... sehari, tak dapat maklumat, dan saya memerlukan maklumat dari kawan-kawan Selangor, tak boleh beri...komen.
Wartawan: Pasal dia kata...bantah sebab bukan Melayu.
DS Hadi: Iya...Saya kena dengar dari Selangor dulu.
Wartawan: aa...pemangku.
DS Hadi: Aaa..Kalau pemangku itu boleh.
Wartawan : Maknanya kalau pemangku itu boleh terimalah ke macamana?
DS Hadi: Saya kena dengar keputusan Selangor dulu.
selanjutnya di SIASAH
Strategi begini Pemimpin pembangkang kena belajar dari TG Haji Hadi ... Kalau tak sampai hati nak boikot ... Korang jangan jawab soalan. Dia nak cakap apa .. itu dia punya pasal.

Kalau cam ni ... yang malu ....Wartawan Media Perdana. Bila tak dapat statement, dia balik tangan kosong. Tak dapat berita, itu dia punya pasal. Kalau boss marah ... tahan la. Kalau dapat berita dia belit satu macam.
Dapat tak dapat...gaji jalan maaaa... Peduli apa. Cukup bulan beli barang dapor.

Wartawan di ajar untuk provok. Pemimpin pembangkang yang sombong dan ego .. .selalu terjerat. Soalan yang sama di ulang selagi tak jawab. Kalau korang tak jawab, lepas tu dia pening. Bila pening, tak kerja. Sakit jantung, darah tinggi ... itu diorang kena tanggung sendiri.

Tak kan itu pun nak ajar ... Sendiri mau ingat la

3 comments:

mangchikla said...

catatan kepala di website Perisik-Rakyat:

"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." ( al-Qur'an,al-Hujurat ( 49 ):6 ).

Sharuddin said...

salammm....Jahat sungguh akhbar utusan ni.dia cuba nak main isu perkauman pulok.Ini kije2 editor yang putarbelitkan isu.Soal nak lantik adalah urusan kerajaan selangor dan hanya pemangku jadi bila dan jumpa orang yang layak baru lah madam low di tamatkan kontrak.Janganlah pemikiran kita menjadi sempit dalam isu ini.

tukang kelek said...

Pemangku tu hanya tukang pangku aje!!Tulah ajar lagi bebudak matematik dan sains dlm BI.Bahasa Melayu ,bahasa ibunda sendiri pun korang susah nak faham.Ambil UPSR tentu fail punye..

Posting terkini

Blog Archive