KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Dec 29, 2007

KE MANA KITA : BERPILIHANRAYA ATAU BOIKOT?

tuntelanai.blogspot

Allah berfirman :

"Dan sediakanlah untuk menentang mereka (musuh yang menceroboh) segala jenis kekuatan yang dapat kamu sediakan dan dari pasukan-pasukan berkuda yang lengkap sedia, untuk menggerunkan dengan persediaan itu musuh Allah dan musuh kamu" [Surah Al Anfaal : 60]

Saya telah menghadiri Majlis Ijtimak PAS Kedah 2007 yang diadakan di Kompleks PAS, Batu 9, Kota Sarang Semut, Kedah pada hari Ahad, 23 Disember lalu. Majlis perasmiannya dilakukan oleh YB Salahuddin Ayob, Ahli Parlimen Kubang Krian dan penutupnya oleh Presiden PAS, YB Tuan Guru Dato’ Seri Abdul Hadi Awang.

Sebelah malamnya pula diadakan ceramah perdana di tempat yang sama yang disampaikan oleh Haji Hadi, Dato’ Seri Anwar Ibrahim dan Pesuruhanjaya PAS Kedah, YB Ustaz Azizan Abdul Razak, yang juga ADUN Sala. Ceramah perdana ini telah dihadiri oleh beribu rakyat Kedah untuk mendengar perkembangan terkini berkaitan isu-isu semasa dan mendengar stail Abdullah Ahmad Badawi yang serba ‘tidak tahu’ menangani berbagai masalah yang dihadapi oleh rakyat dan negara.

Saya hadir dalam kedua-dua majlis tersebut bagi memenuhi kapasiti saya sebagai pemimpin peringkat cawangan. Kesimpulan yang boleh saya buat ialah para pemimpin pembangkang begitu yakin bahawa rakyat akan membuat satu perubahan besar dalam PRU ke-12 nanti. Tanpa mengambil kira factor SPR, pasukan polis, JPN, media dan seluruh institusi kerajaan yang bersiap saga dibelakang UMNO, mereka begitu yakin bahawa rakyat mulai benci kepada UMNO dan BN. Rakyat akan menolak UMNO dalam PRU ke-12 nanti. (Selanjutnya .... Tun Telanai)

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive