KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 15, 2008

TINDAKAN PADA MELAYU PERASAN MAT SALLEH

Faizal Tahir akan kena tindakan

KUALA LUMPUR: 8TV akan mengambil tindakan tegas terhadap naib juara pertandingan realiti One In A Million (OIAM) musim pertama, Faizal Tahir berikutan tindakannya menanggalkan baju ketika membuat persembahan meraikan sambutan ulang tahun keempat stesen televisyen itu, malam kelmarin.



Penyanyi yang popular dengan lagu Mahakarya Cinta dan juga finalis Anugerah Juara Lagu ke-22 itu melakukan adegan yang dianggap mencolok mata terbabit di hadapan kira-kira 8,000 penonton di Central Park Avenue, Bandar Utama, kelmarin.

Rancangan berkenaan turut diikuti penonton di rumah apabila ia disiarkan secara langsung di kaca televisyen.

Ketua Pegawai Operasi 8TV, Ahmad Izham Omar, berkata pihaknya akan mengambil tindakan terhadap Faizal yang dianggap melakukan perbuatan memalukan tetapi sehingga ini beliau belum memutuskan bentuknya.

“Kami tidak akan mengambil mudah perkara ini dan akan bertindak di atas perbuatan Faizal. Buat masa ini, kami masih belum memikirkan bentuk tindakan yang akan diambil terhadapnya.

“Saya sendiri terkejut dengan perlakuan Faizal dan langsung tidak menyangka dia akan berbuat sedemikian rupa,” kata Ahmad Izham ketika dihubungi Berita Harian, di sini, semalam.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive