KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 27, 2008

SEJAK BILA UMNO JUJUR?

Rahman: Saya tak beli calon PKR
Calon BN Sementa Datuk Abdul Rahman Palil menafikan tuduhan bahawa beliau telah membeli calon PKR bagi membolehkannya menang tanpa bertanding pada hari pencalonan.

Ketua pemuda PKR Kapar Suzaimi Salam yang diumumkan untuk bertanding di kerusi DUN di Selangor itu gagal hadir.

Beliau dan keluarganya dilaporkan menghilangkan diri dari rumah mereka di Sementa.

Menurut laporan laman web The Star hari ini, Abdul Rahman berkata tuduhan membeli calon lawan bertujuan mencemarkan nama baiknya.

"Macam-macam cerita ditujukan kepada saya. Menurut khabar-khabar angin yang disebarkan, saya membayar antara RM500,000 hingga RM1 juta untuk membeli pencabar saya," beliau dipetik sebagai berkata.

No2umno - Tak mahu cakap banyak. Cuma tanya pada Rahman, adakah malah sabtu jam 8.00, dia berak tengah jalan Highway Shapadu, dari Kelang ke Port Kelang? Pasti dia tak ngaku. Sejak bila UMNO boleh bercakap benar sedangkan setiap hari kita dihidangkan dengan berita menipu dan membohong pemimpin UMNO? Tanya Zakaria Derus yang dahulunya rakan baik Rahman Palil, dengan duit apa dia beli harta yang berjuta juta tu? Semua nya tidak mengaku, lantas kenapa Rahman boleh cakap betul. Setakat ini hanya Bekas Orang kuat MCA, Chua Soi Lek yang mengaku buat kerja salah, selain dari itu, terutama orang UMNO tidak pernah mengaku sebab, undang -undang dan penguatkuasa berpihak kepada mereka. Bawalah kemana pun, atas bawa, kiri dan kanan, selagi BN pegang kuasa, ketelusan dan kebenaran tidak akan terdiri dengan sendiri. Mahu tahu kebenaran? Undi BA dan ketika itu, BN dan UMNO akan ketaq lutut kalau dapat surat dari mahkamah. Takbir !!!

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive