KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Feb 27, 2008

Najib kelirukan Masyarakat - Senator Dr. Ismail

"Ini adalah kenyataan yang boleh menyelirukan masyarakat, kerana sebelum ini lebih kurang 2 bulan lepas,Perdana Menteri dan menteri-menteri melalui media TV dan akhbar telah menggambarkan bahawa kerajaan sudah tidak boleh lagi menanggung subsidi minyak yang banyak berikutan kenaikan harga minyak dunia melapasi 100 dollar setong.Seolah-olah harga minyak terpaksa dinaikkan di negara kita"

"Kenyataan Dato' Seri Najib ini boleh mengelirukan kerana media sebelum ini sudah memperjelaskan kepada rakyat, rasional kenaikan harga minyak itu dan meminta rakyat serta memahaminya, dan perlu bersedia dengan kenaikan ini" - Senator Dr Ismail
Prof. buta pertikai kenyataan Najib mengenaikenaikan harga minyak
tranungkite

Baru sebentar tadi (Rabu 27 Feb08) saya menonton TV1 rancangan ISU SEMASA siaran lansung, jam 9.30 hingga 10.30. Panel jemputan kali ini adalah: (1) Senator Prof. Dato' Dr. Ismail Salleh (cacat penglihatan) (2) Dato Saleh Majid, pakar ekonomi (3) Dr Nik Hasyuden Yusof, pensyarah Ekonomi. Iaitu di bawah tajuk "Ekonomi dan Pilihanraya".

Saya sangat tertarik dengan kenyataan Dr Ismail Salleh berkaitan kenyataan Najib Razak mengenai kenaikan harga minyak. Saya sempat mencatit ulasan Dr Ismail lebih kurang begini.

"Dalam kempen pilihanraya, Dato Seri Najib menyatakan harga minyak tidak akan naik selepas pilihanraya nanti" more...

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive