KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 10, 2008

BA BUKAN PLATFORM MENJADI KAYA

AMARAN !!!
JANGAN JADI PARTI BARISAN ALTERNATIF SEBAGAI PLATFORM MENCARI KEKAYAAN


Wak mendapat berita dari beberapa teman yang menyatakan bahawa terdapatnya usaha untuk menubuhkan beberapa cawangan dan kawasan di negeri yang dimenangi BA. Mendengarkan berita ini, ianya sungguh bersemangat, tetapi satu sahaja pesanan wak. Di dalam Barisan Alternatif apa yang rakyat mahukan adalah pembongkaran sikorup sikorup yang lepas. Harta rakyat perlu dipulangkan. Banyak email yang wak terima bersetuju dengan objektif ini. Dan kita tidak mahu BA di jadikan platform untuk cipta kekayaan.

Pemimpin untuk lakukan tanggung jawab dan bukan untuk kumpul harta. Sudah lama kita berjuang untuk semua ini dan dibimbangi ada pihak pihak tertentu cuba mencipta nama dan kekayaan dengan kaedah sebegini.

INgat !!! BA bukan BN. BN sudah dicemari oleh mereka mereka yang sengaja berlumba lumba untuk tujuan jahat ini. Di dalam BN, TOLAK tanggung jawab dan TOLAK kawan untuk jadi pemimpin. Maka, No2umnO memberi amaran, kalau ada kelihatan dan kelibat manusia seperti ini, mempunyai rekod buruk dan mempunyai niat untuk menjadi buruk, kami tidak ragu ragu untuk membongkar dan menjatuhkan nama nama mereka ini.

Harap maklum.
Radenjowo

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive