KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 10, 2008

APA AGENDA BERNAMA?

Berikjut adalah berita yang dikatakan mampu mencetuskan masalah penganut agama di Malaysia. Isu HUDUD ini kerapa timbul selepas atau sewaktu pilihanraya. Hendak lagakan rakyat atau hendak timbul kan kekacauan? Menimbulkan isu ini pada ketika ini adalah satu usaha yang mempunyai muslihat tertentu ....

PAS Cadang Laksana Hukum Hudud Di Kedah

KOTA BAHARU, 9 Mac (Bernama) -- Kepimpinan PAS pusat berhasrat untuk melaksanakan sistem perundangan jenayah hudud di Kedah untuk dijadikan sebagai undang-undang negeri, kata Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Beliau berkata perundangan yang akan dilaksanakan itu adalah mengikut Enakmen Undang-undang Jenayah Syariah (Hudud dan Qisas) 2002 yang dicadangkan dikuatkuasakan di Kelantan.

"Kita akan laksanakan dalam kemampuan bidang kuasa kerajaan negeri," katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat PAS Pusat di sini hari ini.

Berikut adalah gerombolan editor yang terdapat di dalam BERNAMA


Datuk Azman Ujang
General Manager

Yong Soo Heong
Editor-in-chief

Datuk Zakaria bin Abdul Wahab
Deputy Editor-in-Chief Foreign/International Service

Zulkefli Salleh
Deputy Editor-in-Chief General News Service

Salbiah Said
Deputy Editor-in-Chief Economic Service

1 comments:

Anonymous said...

Aku tau sangat la barua2 yang ada kat bernama .Anuar zaini diletakkan sbg org kepercayaan Pak Lah kat situ. Datuk Zek (Zakaria Abd Wahab) merupakan org jenis ikut sja. Pas tu kat sana ada muniyati betina jalang yang menghabiskan duit rakyat.

Posting terkini

Blog Archive