KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 11, 2008

CHEGUBARD TERUS BERANI, KHAIRY TERUS KECUT

Badrul tetap mahu berdebat dengan Khairy
Mstar

KUALA LUMPUR: Anggota Majlis Tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR) Badrul Hisham Shahrin tetap mahu berdebat dengan Naib Ketua Pergerakan Pemuda Umno yang juga anggota Parlimen Rembau Khairy Jamaludddin walaupun pilihan raya umum telah berakhir.

Badrul Hisham yang merupakan calon PKR bagi kerusi Parlimen itu mahu Khairy menyahut cabarannya sebagai satu proses yang disifatkan akan memakmurkan demokrasi di negara ini.

"Saya dituduh menyerang peribadi beliau (Khairy) dan keluarganya termasuk Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi ketika berkempen atau ceramah. Saya menyebutkan fakta, jadi saya mahu dia buktikan tuduhannya melalui debat," katanya pada sidang akhbar di Dewan Perhimpunan Cina di sini hari ini.

Badrul Hisham yang memperolehi 20,779 undi, tewas kepada Khairy yang mendapat 26,525 undi pada pilihan raya Sabtu lepas. Kerusi Parlimen Rembau mempunyai 62,896 pengundi.

Ditanya tentang kegagalan Barisan Nasional (BN) mempertahankan banyak kerusi Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN) pada pilihan raya umum kali ini beliau menyifatkannya sebagai gelombang positif daripada rakyat yang mahukan perubahan baik dari segi kepimpinan dan juga peribadi pemimpin.

Beliau berkata ekoran itu Umno dan BN perlu melakukan perubahan sekiranya mereka ingin bangkit kembali.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive