KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 11, 2008

ADA PIHAK CUBA HASUT



PINDAH BARANG: Penduduk kampung Permatang Ibus, Kuala Kedah, memindahkan barang dari Taman Bimbingan

Azizan nafi arah campur tangan urusan Kemas di seluruh Kedah
bharian

ALOR STAR: Menteri Besar Kedah, Azizan Abdul Razak, berkata kerajaan Pas tidak pernah mengeluarkan sebarang arahan kepada mana-mana pihak supaya mengosongkan premis Tabika Kemas di negeri ini.

Beliau juga sudah mengarahkan Setiausaha Badan Perhubungan Pas Kedah, Yusuf Husin, mengeluarkan surat kepada 15 pejabat Pas kawasan berhubung keputusan mengekalkan bangunan Tabika Kemas sedia ada sebagai gedung ilmu untuk kanak-kanak.

"Semua guru Tabika Kemas boleh menjalankan tugas seperti biasa dan jangan terpengaruh dengan mana-mana arahan selain daripada kerajaan negeri.

"Kerajaan Pas tidak pernah mengeluarkan arahan demikian sebaliknya sedang merangka beberapa langkah untuk memantapkan lagi pembelajaran peringkat prasekolah," katanya dalam kenyataan akhbar yang dikeluarkan di sini, semalam.

Beliau mengulas laporan akhbar ini, kelmarin, berhubung tindakan pihak tertentu yang meminta guru Tabika Kemas di kawasan Parlimen Merbok, mengosongkan premis itu secepat mungkin, selepas kerajaan Pas mengambil alih pemerintahan negeri, Ahad lalu.

Difahamkan, penyokong fanatik parti itu dipercayai campur tangan dalam urusan Tabika Kemas, termasuk mengarahkannya dikosongkan selepas Pas dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) mengambilalih pemerintahan.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive