KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Apr 19, 2008

SELASA ... HARI RAKYAT BERTEMU EXCO

Kerajaan Perak bertemu rakyat setiap Selasa

Kerajaan Perak akan mengadakan Program Hari Bertemu Pelanggan dengan semua Ahli Majlis Mesyuarat Negeri Perak (Exco) pada setiap Selasa dari pukul 8 pagi hingga 5 petang di Bangunan Perak Darul Ridzuan di Ipoh.

Menteri Besar Perak. Ir. Mohammad Nizar Jamaluddin berkata, program itu diadakan bagi memberi peluang kepada rakyat Perak untuk mengadu sebarang masalah terus kepada kerajaan negeri untuk dibincangkan dan diatasi.

Katanya, pada hari tersebut, pintu pejabat semua 11 Exco termasuk beliau sendiri, sentiasa terbuka untuk menerima kehadiran rakyat Perak.

''Semua aduan akan dilayan sendiri oleh Exco, namun buatlah temujanji dahulu bagi memberi peluang kepada kami melakukan sedikit persediaan," katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap di hadapan lebih 1,000 penduduk pekan ini semasa melakukan lawatan kerja ke daerah Batang Padang di sini semalam.

Menurut Mohammad Nizar, setiap isu dan masalah akan dikendalikan oleh Exco mengikut bidang kuasa masing-masing.

''Program ini akan menjadi wadah kepada rakyat dan pemimpin kerajaan negeri untuk bertukar-tukar fikiran bagi memajukan negeri dan ini juga dapat merapatkan hubungan masing-masing," katanya. - Utusanloya

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive