KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 24, 2008

KEPADA ALLAH BERSERAH!

kudakepang - [...] Jika apa yang diputuskan dalam ICJ hari ini diibaratkan satu peperangan, ini bermakna kita sudah benar-benar tewas. Bendera Malaysia dan Bendera Johor sudah ditawan pihak asing secara perundangan.

Kalau dalam peperangan sebenar, para askar kita yang masih hidup sudah mengalunkan irama “last post” atau irama sedih yang mengiringi pengunduran mereka daripada wilayah berdaulat dan merdeka yang sudah ditawan musuh. Bayangkan betapa hina, sedih, pedih dan pilunya perasaan kita pada ketika itu!

Saya rasional dan terpaksa menerima keputusan muktamad ICJ. Tetapi, saya kesal dengan pembohongan dan kepura-puraan oleh pembesar negara kita mengenai keputusan ini.

Kita tewas. Jadi, kalau kalah, terus terang katakan kita kalah. Saya pasti Allah SWT Yang Maha Kaya, Maha Besar dan Maha Agong memberikan sebesar-besar hikmah di sebalik kekalahan itu untuk menjadikan rakyat Malaysia dan warga Johor bersikap positif, proaktif, sensitif dan prihatin terhadap kedaulatan dan kemerdekaan tanahair kita di masa mendatang.
... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive