KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

May 24, 2008

halliburton Menggunakan Blackwater (pengganas upahan usa ) di Iraq

almuslimin - Kes pelaburan Halliburton di wilayah Iskandar telah menarik banyak minat sehingga ia di sebut di parlimen. Halliburton adalah syarikat pelaburan Cheney, architect serangan ke atas iraq, yang telah mengeksploit se maksima darah ummat islam iraq untuk membuat keuntungan.Tahukah anda bahawa Halliburton telah berkerjasama dengan BLACKWATER untuk melindungi perniagaan nya. Dan tahukah anda bahawa BLACKWATER adalah pengganas upahan USA untuk membunuh ummat Islam Iraq. Blackwater boleh di katakan tentera salib upahan usa di Iraq dan Afghanistan.

Kes Halliburton memang menarik dan di USA , syarikat ini telah di siasat kerana ianya di kaitkan dengan pemberian kontrak secara tanpa tender kepada kroni kerajaan republikan Bush melalui penipuan . Halliburton mendapat tender 16 billion dollar melalui anak syarikat nya KBR dan keuntungan yang di perolehi selalu nya melalui contract yang di overcharge samaada memberi makan kepada tentera penceroboh, membina rumah mereka atau menggunakan lori untuk menghantar bekalan.

Didalam perjanjian Halliburton/KBR tidak di benarkan menggunakan perkhidmatan keselamatan untuk melindungi lori nya kerana ia adalah tanggunjawab tentera penceroboh usa. Namun begitu walau pun tanpa kebenaran tentera usa penceroboh , Halliburton telah menggunakan perkhidmatan syarikat PENGGANAS tajaan USA terkenal iaitu BLACKWATER untuk melindungi lori Halliburton . Blackwater merupakan pengganas upahan usa yang paling zalim, jahat , kejam dan celaka di dunia dan kumpulan ini lah yang menjadi kawan setia Halliburton.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive