KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 9, 2008

Gadis litar bikin mata berputar

"Abang nak tengok lumba ke nak tengok anak dara?" bini aku kata. Kalau aku nak gi tengok racing, gerenti dia tak caya. Mahu tidak, bila balik dia tanya siapa menang. Aku main belasah je. Aku cakap lain, TV kata lain.

"Betul...Ronaldo naik kereta Mercedez menang" aku kata .... tapi bini aku kata "Bang, Ronaldo main bola, bila masa lak dia lumba kereta". Last sekali, bini aku tak caya aku gi tengok racing lagi sampai sekarang. Kalau nak tengok lumba, bini aku buat kan kopi, suruh pasang ASTRO.

Betul gua cakap sama lu beb, Bila tengok gadis litar bikin mata berputar. Heh ... bukan aku sorang, Semua pun sama. Cuma dalam kepala, masing masing yang tahu. Kita baca artikel ini .......

drhalimahali - Anak siapa agaknya yang "bertuah" dapat menyerikan dan menyemarakkan suasana litar lumba yang sudah sedia terbilang dengan aksi mendebarkan jantung dan melajukan nafas? Jika di litar "halal" disajikan dengan wanita, betul ke di litar "haram", mat rempit dan pelumba haram dapat habuan 'wanita' jika menang? Kesian 'wanita' jadi alat dalam Islam hadhari. Islam yang syumul telah memertabatkan "wanita" ke status yang sangat tinggi dan mulia, tetapi kini senarionya terbalik seperti zaman Greek/Yunani dan jahiliah arab sebelum kedatangan Islam.

Kehadhiran wanita Islam dan bukan Islam ini amat diperlukan sangat ke di litar lumba? Untuk apa? Memayungkan peserta? Menarik minat lebih ramai penonton? Menambahkan dosa dan gejala sosial? ...selanjutnya.

1 comments:

malaysia baru said...

Gadis litar (circuit girls) hanyalah menjatuhkan martabat wanita dan sepatutnya di haramkan oleh Imam Hadhari @ Pak Lah.

Isteri Imam Hadhari pun tentu setuju kerana tidak lain melainkan gadis litar di bayar oleh boss lelaki untuk mempamerkan bentuk tubuh mereka kpd dunia.

Hinanya wanita kerana dengan duit tergadai maruah.

Wakil2 rakyat segeralah lakukan sesuatu supaya ini di hapuskan...

Posting terkini

Blog Archive