KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jun 10, 2008

Jakim bersungguh dengan Islam Hadhari

Kalau Jakim dah bingung, aku lagi bingung. Bersungguh sungguh betul nak adakah pesta Hadhari. Besar bajet nya tu. Siapa yang dapat? Berhenti kan upacara, ada yang miss soru. Hmmmm.... siapa yang sungguh sungguh ni? Pak Lah sendiri pun dah tak sebut pasal Hadhari. Jakim masih bersemangat. Macam ada udang dalam ketam.

Islam hadhari tetap di negeri Pakatan
Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) menyatakan memang menjadi tanggungjawab jabatan itu, sebuah badan bawah Jabatan Perdana Menteri, menjalankan program tersebut dan tugas itu akan diteruskan.

"Sebelum diharamkan dulu, kita (Jakim) telah melaksanakannya di sektor awam dan perdana menteri menyuarakan di peringkat antarabangsa. Dalam konteks Malaysia, kita fokus kepada pelaksanaan program," kata ketua pengarahnya Datuk Wan Mohamad Sheikh Abdul Aziz.

Beliau menambah, selepas pilihanraya umum 8 Mac, program-program jabatan itu untuk mempromosikan Islam hadhari tidak menghadapi sebarang masalah.

"Tidak ada masalah. Program macam biasa. Ia meliputi semua negeri," katanya kepada Malaysiakini hari ini. - seterusnya di Malaysiakini

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive