KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 26, 2008

Anwar ke Putrajaya Confirmed!

kerajaanrakyat | Jalan ke Putrajaya semakin hampir buat Datuk Seri Anwar Ibrahim

Isu Anwar Ibrahim di tuduh meliwat tidak menghalang bekas-bekas UMNO dan mereka yang baru berpolitik menyertai Parti Keadilan Rakyat Malaysia.

Membaca Internet menunjukkan bahawa pertuduhan liwat itu pada mulanya memberi kesan negatif terhadap politik Anwar tetapi akhir-akhir ini kesan negatif itu sudah menunjukkan perubahan kepada satu konspirasi oleh UMNO terhadap Anwar. Ini akan menjahanamkan UMNO dan sehingga hari ini UMNO gagal menangkis tohmahan bahawa ada antara mereka yang terlibat dalam konspirasi itu. Najib menjadi sasaran yang dituduh membina konspirasi ini dan ini semakin di terima dari kalangan penyokong pembangkang.

Teori rampasan kuasa dengan mencetuskan kemelut politik dikatakan berlaku dan pertuduhan liwat itu adalah plot kepada skrip yang lebih besar kata MPT Keadilan – Badrul Hisham Shahrin. Adakah ini benar bahawa pertuduhan liwat itu satu konspirasi? Apa pun kalau terbukti ini satu konspirasi maka langkah Anwar Ibrahim menduduki Putra Jaya semakin terbuka luas.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive