KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 26, 2008

Doa TG NIK AZIZ untuk Anwar

Tuan Guru Nik Abdul Aziz berdoa buat keselamatan Datuk Seri Anwar Ibrahim selepas habis memberi syarahan agama beliau

2 comments:

Putra IJ80 said...

Bagi saya,kalau TGNAA mendoakan khusus sedemikian,Anwar sepatutnya tidak perlu sedikit pun khuatir apa yg.berlaku pada dirinya ,tambah lagi jika dia di inaya ,malah tak dapat jadi PM sekali pun,kerana Allah lebih mengatahui apa yang dirahsiakan,di zahirkan dan apa yang diusahakannya.

Kemenagan bukan pada pangkat dan harta,tapi kepada orang yang beriman(sabar) dan bertaqwa.,di sisi Allah s.w.t.

bidaralina said...

Dah dengar doa TGNA. Kepada siapa yang dipohon perlindungan dan keselamatan itu? Kepada Allah SWT.

Umat Islam memohon kepada Allah. Najib ka, Pak Lah Hadhari ka, Mufti Perlis ka, Menteri Besar Pahang ka, yang sihat, yang sakit hatta pengemis ditepi jalan pun memohon perlindungan dan kesejahteraan kepada Allah.

TGNA berdoa kepada Allah tetapi bukan Allah yang menyusahkan DSAI. Pak Lah, Najib, Epol dan tali barut mereka yang zalim kepada DSAI.

Tetapi yang bertindak zalim ini tak malukah kerana perbuatan mereka telah diadu kepada Allah oleh TGNA. Buat zalim kepada makhluk Allah dalam masa yang sama mereka juga memohon perlindungan daripada Allah setiap masa.

Najib mohon berlindung daripada Allah supaya dia diselamatkan daripada disumbat ke dalam Hotel Tak Nampak Bintang, Pak Lah mohon untuk terus kekal memerintah, Epol mohon supaya kesnya dibicara dan dengan segala tipu helah dia akan menang dan pokeknya masyuuukk...

Pendek kata hasrat baik dipohon kepada Allah dan yang jahat itu kita sendirilah yang jadikannya.

Jadi mengapa perlu yang jahat ini nak pohon restu Allah. Nak letup Altantuya tak perlu restu Allah kerana kita sendirilah yang jadikannya, bukan Allah. Allah menyuruh makhluknya yang bergelar manusia berbuat baik dan bukan buat jahat. Sebab itulah nak yang jahat tak perlulah berdoa. Allah suka permintaaan yang baik-baik sahaja.

Kita aminkan doa TGNA ini kerana ia sangat baik dan disukai Allah yang Maha Pengampun.

Posting terkini

Blog Archive