KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 26, 2008

Pas Terperangkap kalau Paklah Buat Piliharaya Mengejut !!

 tranungkite | Berita bertiup kencang Paklah dalam mesyuarat MT nya tidak menolak kemungkinan untuk membubarkan Parlimen pada awal bulan september 2008, ini semua hasil risikan cawangan khas bahawa Anwar sudah hampir memulakan langkah ke Putrajaya, tuduhan liwat keatasnya tidak berjaya merencaykan sedikitpun dari Plan asal Anwar. antara tarikh yang disebut pada 4 September dalam Penamaan calon 13 september. samada sedar atau tudak PAS hanya menang undi Melayu di Kelantan dan Kedah, manakala negeri lain ianya dibantu undi bukan Melayu terutama kawasan Selangor dan lembah Klang.

Apakah anda ingat Paklah saja saja melepaskan Bom dan memungkiri janjinya dengan mengatakan dia ada mengadakan Muzakarah dengan Pas atas soal Melayu sebanyak 3kali? andainya pilihanraya berlaku dalam waktu terdekat dan orang bukan Islam berjaya diyakinkan Media Umno yang Pas sedang bermuzakarah atau bermuqabalah dengan menyertai Umno,

PAS akan kalah teruk manakala Pakatan Rakyat bakal tersungkur disekurang kurangnya 3 Negeri. andai perkara ini berlaku eloklah orang yang bertanggung jawab kepada Muzakarah ini bersedia mengundur diri dan tidak boleh dimaafkan oleh refromis seperti saya yang mahukan perubahan, ramai yang mengundi Pas , Dap dan PKR pada pilihanraya Mac lalu bukan kerana menyokong parti parti ini tetapi menyokong perubahan yang dijanjikan.... selanjutnya.

1 comments:

Unknown said...

Itulah tahap kecerdikan pemimpin-pemimpin PAS! Macam ni nak perintah Malaysia?

Posting terkini

Blog Archive