KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 23, 2008

Anwar umum bekas wakil BN sertai PKR

malaysiakini | .... "Kami dapat meramalkan penyertaan pemimpin Umno secara beramai-ramai ke dalam PKR dan fenomena ini adalah berterusan.

"Sebenarnya tidak ada tempoh tertentu untuk mereka menyertai PKR kerana kami tidak menetapkan sebarang syarat kepada mereka," katanya kepada Malaysiakini.

Fauzi bersama dua lagi pemimpin Umno Pahang menyerahkan borang penyertaan ke dalam PKR kepada ketua umum parti itu, Datuk Seri Anwar Ibrahim di ibu pejabat PKR di Petaling Jaya hari ini.

Bagaimanapun, penyokong kuat Anwar itu enggan mendedahkan identiti dua pemimpin terbabit tetapi difahamkan bekas ahli jawatankuasa pusat MCA Datin Paduka Dr Tan Yee Kew dijangka menyertai PKR.

"Rakyat termasuk ahli dan pemimpin Umno marah dengan cara kerajaan melayan Anwar yang sedang menghadapi tududan liwat sekarang.... selanjutnya.

no2umno | Gua dapat info dari sumber yang dipercayai, Selain dari Sabah, terdapat pemimpin UMNO yang akan keluar parti beramai ramai di dalam tempoh terdekat. Sabah ....? Negeri lain lebih ramai. Tunggu .......

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive