KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 23, 2008

Cuba gangguan ceramah DS Anwar gagal

Email di perolehi Mahasiswa anti AUKU

Pada 18-20 hb Julai yang lepas satu karnival telah diadakan di sebuah IPTA yang dianjurkan oleh Adun Parit Raja. Bermacam aktiviti diadakan seperti karaoke,Battle Of The Band, pameran NGO dan jualan produk masyarakat setempat. kiranya U tersebut dijadikan tempat UMNO/BN melaksanakan program bersama rakyat. pada Ahad,20 hb malamnya DSAI datang ke Parit raja mengadakan ceramah beliau..dan kebetulan Datuk Mohamed Aziz,MP Sri Gading yang menyempurnakan majlis penutup karnival.

Fiq mentor telah dijemput untuk membuat persembahan. tapi nak buat macam mana,pengaruh DSAI lagi kuat,maka berduyun-duyun la manusia datang ke ceramah DSAI yang lokasinya hanya dalam lingkungan 1km dari U tersebut..sebelum itu pada sebelah paginya pihak U tersebut telah mengeluarkan notis mengikut akta AUKU mengenai larangan mengahadiri ceramah politik ke seluruh kolej kediaman,habis felo diarahkan memantau.

Kiranya nak datang konsert xpa,jangan pergi ceramah.

Saya merasakan PR juga perlu mengadakan Karnival untuk masyarakat. cuma kita adakan pertandingan Tilawah Al-Quran,Persembahan Nasyid dan ceramah Motivasi. jangan langsung sentuh mengenai politik. Bayangkan Tan Sri Khalid berceramah mengenai rahsia kecemerlangan beliau dalam ekonomi dan 'bagaimana nak jadi seorang pemimpin yang amanah' di IPTA dalam Selangor contohnya UPM,UKM,UNISEL ke...... xpun buat di kolej2 komuniti.Bayangkan Ir Nizar memberikan ceramah rahsia kejayaan beliau dalam bidang kejuruteraan kepada pelajar mana-mana kolej2,universiti di dalam Perak. Ok x idea ni??? kita buktikan yang kita tidak menghasut pelajar. Biar pelajar pilih sendiri parti apa yang mereka sokong. yang penting ADUN PR dapat mendekati para pelajar dan masyarakat.wassalam...

Mahasiswa anti AUKU

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive