KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 2, 2008

Apa Kata Editor MSM (Bhg 40 - Laporan DNA Anwar)

editorialblog - [...] Editorialblog diberitahu bahawa kesa DNA Anwar ditemui pada Mohd Saiful. Pengecaman DAN itu dapat dilakukan dengan mudah kerana laporan DNA Anwar Ibrahim memang sedia ada berdasarkan kes terdahulu.
Laporan perubatan itu sudah diserahkan kepada pihak polis.
Dimaklumkan bahawa tindakan Anwar yang tidak membuat persediaan rapi, termasuk tidak memakai kondom ketika kejadian yang didakwa Mohd Saiful itu menyebabkan identiti Anwar dapat dikesan.
Pmeriksaan kesihatan dilakukan ke atas Mohd Saiful kurang 72 jam selepas kejadian liwat itu berlaku dan berdasarkan tempoh berkenaan, kesan DNA pada dirinya masih dapat menunjukkan bukti jelas. ... selanjutnya.

1 comments:

Anonymous said...

baca blog tu(MSM),gaya macam islam hadhari,guna islam tapi memasukkan jarum fitnah yang halus lagi jahat,cuba mengelirukan pembaca.takut baca tulisan dia,tuduhan secara sindiran,tapi tak dak pula letak saksi seperti yg di tuntut alquran,kalau nak guna logik akal...ish org muda tak larat nak lawan org tua yg ada history tulang belakang tu,si org muda tu bapuk ke atau lemah sangat,tak cukup zat.

Posting terkini

Blog Archive