KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 12, 2008

Biarlah Rahsia....Siti

kassim8888 | ...Lagi lantang Ezam bersuara lagi laju aku membelasah roti canai banjir berkuahkan kari ayam dan sambil tumis. Sedar tak sedar dua keping roti canai habis aku belasah dengan secawan kopi panas. Memang panas! cara Ezam bercakap pun ada iras² mentornya, Dato' Seri Anwar Ibrahim. Memang berkarisma Ezam ni sebagai pemimpin.

Dalam ucapannya itu, Ezam mendakwa mempunyai enam kotak rahsia salah laku pemimpin Umno. Banyak tuu! Semua orang tercengang termasuk juga aku. Ada yang bertepuk tangan dan ada yang bertakbir. Biasalah tu....semangat!

Tunggu dok tunggu dok tunggu! Dari Ezam yang masuk penjara dah keluar penjara. Dato' Seri yang kena enam tahun penjara dah pun keluar penjara. Aku pun yang boleh berjalan dulu sampai dah tak boleh berjalan. Tapi sampai ler ni (sebut sleng utara) enam kotak rahsia yang Ezam cakap tu tak nampak bayang pun!
... selanjutnya.

4 comments:

Anonymous said...

Macam2 Ezam sekarang....Itulah kerja orang politik macam Ezam...hari2 kena cerita itu ini supaya boleh dapat idea dan $$$$$$$. Orang macam Ezam ni mana boleh duduk diam2...nanti duit tak masuk beb....dulu dala PKN>PKR dia sibat duit ceramah dan derma dari orang Kaya2...sekarang dah dalam UMNO kenalah buat lagu tu jugak...sibat duit orang kaya2 dalam UMNO. Dari mana org2 kaya kat UMNO dapat duit tu?????

Dari hasil rakyat malaysia jugak...ujung2 rakyat jugak yg rugi...orang politikus macam Ezam n the gang jugak yang kenyang bebbbb....

Anonymous said...

Nak tau....nak tau.....nak tau KENAPA?

EZAM AKAN MENGAMBIL ALIH TEMPAT NO.2 NEGARA SELEPAS PERALIHAN KUASA.
ITU JANJI YG TERLARANG OLEH PAK LAH

SEKARANG PUAS HATI

BUKAN WANG RINGGIT
BUKAN JUTAAN PROJEK
DAN BUKAN CAKAP KOSONG

KATA2NYA ADALAH BENAR!

radenjowo said...

BUKAN WANG RINGGIT
BUKAN JUTAAN PROJEK
DAN BUKAN CAKAP KOSONG?

Nak caya ke pada lompat lompat katak cam ni? Hssss. buang masa la.

Anonymous said...

munafiq tuh...kalau kita semua haramkan duit yg pernah sedeqah pada ezam dulu..lps ni habih anak2 dia jd penyangak mcm bapa mereka..haprak habis!!!!

Posting terkini

Blog Archive