KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 17, 2008

Jalan terus sesak

Hati siapa yang tak terbakar dengan jalanraya yang sesak tanpa alasan. Sejak Pagi tadi membawa ke petang, kebanyakan jalan yang menghala ke Kuala Lumpur, sesak dengan kenderaan. Bukan kerana kemalangan tapi kerana pihak polis membuat sekatan. Dah la minyak mahal, lebuhraya di kena kan tol dan kenderaan pula sesak menyebabkan penggunaan minyak lebih dari biasa.

Nak marah, dia berkuasa. Tapi bodoh pandai pihak tertentu, boleh dinilai di dalam membuat keputusan. Berikut adalah gambar yang sempat aku ambil tengahari tadi...rasa nak menyumpah. Ingatkan aku sorang....rupanya semua pengguna pun marah. Perhimpunan tiada, tapi ada yang mengada ngada.



Dah jenuh di sumpah sepanjang masa, tapi sekatan terus dan akan dibuat ....

Polis akan meneruskan sekatan jalan raya di seluruh Selangor untuk memantau perhimpunan haram dan mencegah kejadian yang boleh menggugat keselamatan awam, kata Ketua Polis Selangor Datuk Khalid Abu Bakar.

Beliau berkata, sekatan jalan raya itu juga bertujuan memastikan tiada elemen yang tidak sihat yang dibawa dalam perhimpunan tanpa permit sehingga boleh mengganggu kenteraman awam selain mencegah kejadian jenayah.

“Ada pihak yang cenderung anjurkan perhimpunan tanpa permit ini. Kita tidak tahu apa elemen yang dibawa sekali dengan perhimpunan itu jadi sekatan ini perlu untuk memantau mereka,” katanya kepada pemberita selepas majlis Dialog Mencegah Jenayah dan Program Kejiranan di kawasan kilang di Seksyen 26, di sini hari ini.... Bharian

1 comments:

Anonymous said...

yang paling menyakitkan hati,bila hujan,polis2 tu masuk dalam van,tinggalkan cone macam tu,jalan jadi sempit,kalau tak hujan pun,kadang2 polis2 tu duduk bawah pokok,tinggalkan cone jaga traffic,dah sampai gila tahap gaban ke,sebab masa tu bukan boleh mintta rasuah kot!.benar2 geram!,menyusahkan rakyat...tak ada ke sesiapa nak saman manifesto,selamat,aman dan makmur!.tapi bila fikir2 balik buang masa dengan tunggul yang menyusahkan itu.

Posting terkini

Blog Archive