KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 17, 2008

Skrip yang sama...

malaylad | ...Lebih enam juta rakyat menonton debat tersebut, sudah tentu semuanya mahukan harga minyak diturunkan sebagaimana telah dijanjikan Pakatan Rakyat. Penangkapan Anwar Ibrahim adalah bertujuan untuk menaikkan sentimen kemarahan rakyat supaya keadaan di Malaysia akan jadi tidak terkawal seterusnya darurat dapat diisytiharkan, sistem demokrasi dimusnahkan.

Pihak Polis dikatakan sedang bertungkus lumus untuk mereka-reka bukti supaya tuduhan liwat terhadap Anwar Ibrahim dapat dilakukan. Mari sama-sama fikirkan, kenapa pada masa sekarang ini, ketika Pakatan Rakyat semakin hampir untuk memerintah, tuduhan sebegini dibuat-buat? Umum tahu sepuluh tahun dulu, tuduhan yang sama telah dibuat tetapi gagal untuk mensabitkannya keatas Anwar Ibrahim. Saksi-saksi meragukan dan keterangan mereka yang 'contradict' membuatkan kes ini ditarik balik.

Dr Taha Jabir al-’Ulwani melalui fatwa dan pendapatnya mengatakan bahawa. Tuduhan yang dilakukan oleh seorang yang tidak adil terhadap seorang yang diketahui baik dan terpelihara maruahnya adalah tertolak sama sekali bahkan si penuduh boleh dihukum sebat 80 kali seperti yang termaktub dalam Al-Quran.... selanjutnya.

1 comments:

Anonymous said...

kes DSAI ini sepatutnya dikendalikan oleh sisatan suruhanjaya bebas diraja,sebabnya banyak kecelaruan yang timbul,darisegi penangkapan aje pelik,kenapa tangkapan ala mafia,lepas tu tahu pulak DSAI,ubah laluan,tak sempat sampai. sedang tempoh panjang lagi,kan org nak lunch..kenapa pergerakan DSAI diikuti(dipantau) oleh gerakkhas pulak tu.rakyat dah tercium bau busuk!sandiwara dah gagal!.Maruah BN (khususnya umno),tercemar lagi.Bilalah nak aman,makmur dan selamat.kalau tengok pihak polis ni cekap,tak ada dah lapuran kanak2 hilang,penculik2 dah kena tangkap!abang2,kakak2 serta mak cik2,pak cik2 POLIS tu tak tertekan dgn minyak dan barang naik ke!.asyik jaga umno yang banyak masaalah tu!jom hidup aman damai..turnover!

Posting terkini

Blog Archive