KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 17, 2008

Rumah Anwar dibajiri Orang ramai dan wartawan

msomelayu | ....Turut sama kelihatan ialah Naib Presiden Pas, Husam Musa . Bagaimana pun tidak kelihatan pemimpin utama DAP, seperti Lim Kit Siang, Lim Guan Eng ataupun Ronnie Liu.
Anwar memberi sidang akhabr selama kira-kira 40 minit menjelaskan proses penahahanya semalam dan menceritakan bagaimana beliau dibawa dan apa yang berlaku di IPK di Jalan Hang Tuah.

Menurut Anwar polis memberi layanan baik setakat ini dan semasa di IPK tidak ada apa-apa kejadian yang buruk berlaku. Bagaimana pun beliau mempersoalkan tindakan polis yang double standard kerana tidak menyiasat kes yang melibatkan nyawa (pembunuhan) sebaliknya mengutamakan kes liwat terhadapnya.


Beliau merujuk kepada kepada laporanterhadap Ttimbalan Perdana Menteri Mohd Najib Razak dan isterinya Rosmah Mansor yang dikatakan terlibat dengan pembubnuhn wanita Mongolia Anttantuya seperti mana dinyatakan dalam akuan berkanun dibuat oleh Raja Petra Kamarudin.
Selepas selesai sidang akhbar Anwar bereda dan bersalaman dengan apa tetamunya. Beliau yang kelihatan tenang tetapi kurang berjenaka kemudian masuk ke sebuah bilik khas diikuti pemimpn PKR dan Pas.... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive