KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 2, 2008

Saiful Bukhari

berikut adalah artikel dari sebuah blog yang pro UMNO. Gua ambil untuk dapatkan info tentang sejarah politik si Shaiful liwat ni. Korang baca ....guna otak dan akal. Jangan guna lutut dan buku lali....

(Gambar: Flyers Saiful Bukhari semasa menjadi calon dalam pilihan raya kampus UNITEN bagi sesi 2006/07).

anginperubahan - [...] Saiful Bukhari menang dalam pilihan raya kampus dan dipilih menjadi Timbalan Presiden MPP UNITEN. Saiful Bukhari berasal dari Bandar Utama Utara, Subang. Ketika menjadi Timbalan Presiden, Saiful Bukhari diasak hebat untuk menunaikan janji mempercepatkan pinjaman PTPTN bagi pelajar-pelajar.

Orang yang terbabit mengecam Saiful ialah Najwan Halimi (pelajar Ijazah Mechanical UNITEN, penyokong Anwar Ibrahim). Akibat tidak tahan dengan tekanan dan desakan pelajar, Saiful Bukhari lari dari UNITEN dan tidak menamatkan pengajian di UNITEN.

Najmi Halimi terlalu obses kepada Anwar Ibrahim tapi cemburu dengan Saiful. Ini kerana Saiful yang terpilih dan rapat dengan Anwar Ibrahim. Saiful Bukhari baik dengan Rahimi Osman (Pegawai Pejabat Anwar Ibrahim, sepupu Najmi) ketika itu. Rahimi Osman seterusnya membawa masuk Saiful Bukhari sebagai pembantu khas Anwar Ibrahim. Saiful Bukhari telah membantu kempen Anwar semasa PRU12. ...... selanjutnya.
Gua pun check laman blog saiful .... sudah hilang/ditutup. Dan cari laman blog, si Najwan Halimi dan aku cuma perolehi paparan ini .... kerana pelayar di larang untuk tembusi blog dia.

1 comments:

Anonymous said...

budak ni 10 1epas tahun umur 13 tahun kot..tu tak ikut perkembangan sejarah,dia tak perasan kes azizan,nak kaya cepat,ibubapa bercerai,hidup nak mewah,glamour tapi malas nak usaha.ada cara senang 'grab'je lah.sejarah pasti berulang,ujian tetap ada,buat pakatan rakyat,jgn melatah,jgn terfitnah dalam fitnah,ayuh lawan tetap lawan.sediakan pelapis.harap DSI ambik JONAH (khairul...apa tak ingat) atau org PAS jadi pembantu peribadi,InsyALLAH anda tak dikhianati.terharu juga dgn perjuangan jonah yg kena buang uni akibat reformasi dulu.

Posting terkini

Blog Archive