KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 25, 2008

Siapa sebenarnya lantik Abdullah?

harakahdaily | .... Ya, saya mengaku salah. Saya mengaku yang saya lantik Dato' Seri Abdullah sebagai pengganti saya.

Tetapi ahli UMNO juga pilih Dato' Seri Abdullah.

Dato' Seri Abdullah memihak kepada Tengku Razaleigh Hamzah dan Musa Hitam dalam usaha untuk menjatuhkan saya pada tahun 1986-1987. Apabila Team B kalah dan Umno diharamkan, Dato' Seri Abdullah tidak menyertai Semangat 46 tajaan Tengku Razaleigh. Sebaliknya dia pilih untuk menjadi ahli Umno Baru yang saya pimpin.

Saya tidak berhak menolaknya sebagai ahli Umno Baru. Tetapi saya gugurkannya daripada Jemaah Menteri.

Dalam pemilihan Majlis Tertinggi yang menyusul Dato' Seri Abdullah bertanding untuk ahli Majlis Tertinggi. Mesyuarat Agong Umno memilih Dato' Seri Abdullah sebagai ahli Majlis Tertinggi.

Saya masih tidak terima dia balik jadi Menteri.

Di Mesyuarat Agong selepas itu dia bertanding untuk jawatan Naib Presiden. Dia menang dengan undi kedua terbesar jumlahnya berbanding Dato' Seri Najib. ... selanjutnya.

umno - Siapa lantik? emh emh emh .... bodohnya diorang ni.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive