KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jan 15, 2008

Gabem tu apa ke bendanya?

malaybusiness


"“Kita ada mekanisme pemantauan. Dalam Gabem, kita wujudkan Jawatankuasa Pencegahan Ketirisan. Kita jemput mana-mana badan ekonomi Melayu, syarikat dan orang perseorangan yang mengetahui penyelewengan berlaku, ada bukti dan saksi, laporkan kepada Gabem supaya jawatankuasa ini boleh siasat. Kita tidak mahu tuduhan liar, sesuka hati, tetapi mesti ada bukti,’’ katanya."
"Jelaslah, Gabem bersungguh-sungguh mencapai matlamat yang digariskan bagi menggerakkan ekonomi orang Melayu. Namun Gabem tidak akan berjaya sekiranya orang Melayu tidak mampu mengikis sikap negatif - materialistik, individualistik, pilih kasih, hasad dengki dan iri hati serta tidak yakin dengan kaum sendiri."

Yeah, yeah....whatevrrrrr. There is so much noise in the article, can't really make out what it was supposed to highlight. But, that is what you'd expect from our newspaper reporters (although they proudly call themselves "Journalist", who are just writing verbatim from their voice recorders). You may want to read it for yourself at Rahim's website (ada website korang, ha....jangan main main). But do yourself a favour, just don't waste your time reading amateur articles by amateur reporters. |more...|

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive