KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Mar 25, 2008

DARI JAWATAN GURU, KE ADUN, TALAM DAN SESUMPAH

The image “http://buletinonline.net/images/berita2/rosoltoye.gif” cannot be displayed, because it contains errors.
Rosol berubah watak

Dalam perkembangan lain, Setiausaha Badan Perhubungan Umno Terengganu, Rosol Wahid, berubah watak, menjadi kendur dan menerima cadangan supaya kepimpinan tinggi kerajaan mengadakan pertemuan dengan pihak istana bagi menyelesaikan segera kemelut pemilihan Menteri Besar Terengganu.

Walhal semalam Rosol sungguh-sungguh berkata kesemua 23 Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Terengganu telah berikrar untuk berdiri teguh di belakang Idris Jusoh dan tidak menerima sebarang pelantikan selain dari Idris.
Rosol juga berkata, kesemua 23 Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Terengganu tidak menolak kemungkinan untuk melepaskan jawatan masing-masing sekiranya Ahmad tetap memegang jawatan Menteri Besar negeri ini.

Rosol juga kelmarin bersusah payah berdiri didepan pagar istana menyerahkan memorandum kesemua 23 Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Terengganu kepada MPPR setelah tidak dibenarkan masuk ke dalam kawasan istana. - buletinonline

2 comments:

Anonymous said...

ahmad said dah masuk ofis..mula tugas sebagai MB...Sdr Rosol+22 adun umno dah letak jawatan ke belum???...sepertimana yang telah mereka ikrarkan..

Anonymous said...

ehemm...
boleh ke deme letak jawatan?, atau soalan nyer sepatutnya berbunyi begini...'sanggup ke deme letak jawatan?'.
rasanya ahli parlimen yang letak jawatan tak boleh bertanding 5 tahun. maknanya, taida sorang pun antara mereka boleh bertanding pada pilihanraya negeri la kalau betul-betul DUN dibubarkan. Betul ke?

Posting terkini

Blog Archive