KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 9, 2008

Antara Laporan Polis dan Marah Bloggers...

apanakdikata | Naik bosan dah..asyik laporan Polis..Akuan Bersumpah...dah macam-macam...

Lepas tu nanti bila Polis tak dedahkan siasatan..salahkan kata Polis berat sebelah..tak menyiasat laporan yang diorang buat....

Lepas tu pulak bila ada kes jenayah baru..macam kes Nurin Jazlin, Sharlini, Asmawi dan lain-lain yang tak selesai..salahkan Polis...

Semalam kat Parlimen pun ada MP yang kondem Polis sebab kes-kes jenayah tak selesai...dah asyik nak layan laporan Polis korang saja...tak layan korang salahkan jugak...pelik betul lah aku...

Dah Polis tengah cari si Bala tu kan...lepas tu Polis dah kata nak siasat kedua-dua SD tu walaupun dia tarik balik...apa masalah lagi?

Lepas ni kang ada pulak orang buat laporan Polis ke atas lawyer ni sebab buat laporan Polis ketika Polis masih menyiasat...

Aku pun ingat nak buat laporan Polis la...mengatakan bahawa kami rakyat Malaysia sekarang rasa muak dan tertekan dengan apa yang disajikan dalam politik hari ni...aku sampai tahap malam waktu News saja aku malas nak tengok TV..baik aku baca berita online saja..terkini jugak...... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive