KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 9, 2008

Saiful hantar emel ke TV3 desak Anwar bermubahalah

MStar | Saiful Bukhari Azlan dalam kiriman emel ke stesen televisyen swasta TV3 pagi tadi mendesak bekas majikannya, Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menyahut cabaran bermubahalah atau sumpah laknat di hadapan ulamak.

Menerusi emel bertajuk "Bermubahalah" itu yang disiarkan dalam Buletin 1:30 di TV3 hari ini, Saiful memulakan dengan ungkapan, "Yang hak pasti berdiri.Yang bathil pasti jatuh!"

Bekas pembantu peribadi Anwar itu juga menyifatkan isu liwat sebagai isu peribadi beliau dengan Anwar.

Katanya lagi, beliau tidak menyalahkan rakyat dan berharap semua orang akan bertenang dan menerima dengan hati terbuka.

"Saya terima segala tohmahan dengan hati terbuka. Sebagai mangsa saya berhak mendapat pembelaan,"kata Saiful yang membuat dakwaan diliwat oleh Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR).... selanjutnya.

lagi
Kandungan emel Saiful Bukhari Azlan

no2umno - Hehe ... Sayfool, Sayfool .... disimpan dek polis sampai tak tau berita .. "Bersumpah...saya akan lakukan" - Anwar . Yang menarik, dia cadangkan Anwar angkat sumpah, tapi dia bagaimana? Kononnya nak tunjuk bersih. Lelaki 6 kaki tinggi di sodomi .... lawak antarabangsa. Nak cadangkan agar dia bersumpah untuk mengaku di Sodomi Anwar ... kalau orang disodomi orang lain, itu tak termasuk dalam sumpah. Takut termakan sumpah. Besar mana la #@$@$ dia sekarang nih ....

Anwar pernah di fitnah sekali ..... kalau tuduhan sekali lagi, aku kurang nak caya. Tapi kalau Sayfool di liwat ..... aku memang caya sebab dia ngaku sendiri. Dan aku caya, dia suka di liwat. Sebab dah banyak kali, baru sekali buat lapuran polis. Mungkin puncanya sebab sakit, TERluka sikit. Aku rela bang ....

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive