KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Jul 8, 2008

PM, TPM atau separuh kabinet pun boleh - Anwar

MStar | ... "Saya keberatan ikut serta dalam debat tersebut kerana hanya melibatkan Menteri Penerangan, Ahmad Shabery Cheek. Saya telah mencadangkan supaya Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi atau Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Mohd. Najib Tun Razak atau kedua-duanya menyertai debat tersebut.

"Bagaimanapun jika mereka keberatan, insha-Allah saya bersedia. Saya perlu menjelaskan kaedah pelaksanaan cadangan Pakatan Rakyat menurunkan harga minyak," kata beliau dalam blognya hari ini.

Ketika berucap pada Perhimpunan Protes Sampai Turun Harga Minyak 2008 di Kelana Jaya malam tadi, Anwar berkata, walaupun tidak berpuas hati kerana permintaannya mahu berdebat dengan Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri mengenai harga minyak tidak dipenuhi, Anwar berkata, debat dengan Menteri Penerangan Datuk
Ahmad Shabery Cheek yang dijadualkan 15 Julai ini juga memadai.

"Lebih baik debat dengan Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri, separuh Kabinet pun boleh. Ini bukan masalah politik biasa tetapi ini masalah rakyat yang membebankan. Biar dengar betul-betul," katanya.

Bekas Timbalan Perdana Menteri itu berkata, perkara tersebut telah dibincangkan dalam mesyuarat pimpinan Pakatan Rakyat minggu lalu.... selanjutnya.

no2umno - lama dan dah berulang.....sampai sekarang tak dengar suara Najib dan Pak Lah. Diorang dah letak jawatan ke? Macam tak dengar jawapan pun.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive