KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 22, 2008

I'm no EVIL

Pak lah kata orang yang pasang bendera Malaysia terbalik di panggil EVIL.
Nasib baik bukan aku......



Mari kita terbalikkan bendera PAS dan KEADILAN .....?????

http://www.marangdaily.com/01/images/topics/pas.jpg

keADILan

5 comments:

Anonymous said...

Anak aku kata macamana nak terbalik kan bendera PAS dan Keadilan? sama je. Bendera DAP bila terbalikkan pulak, macam roket nak balik ke bumi dari bulan.

azmikhalid said...

HEhehehe....camana nak terbalikkan wak?

mangchikla said...

wa bn pnyr macam parachute lak ek.. macam nak "Lariiiiiiiiiiiiiiii..."

Panglima Perang Cyber said...

BN dan UMNO lain la bang oiiii...

Pakatan Rakyat yg patut malu...tak ada bendera lagi sampai sekarang.

Ada fikir dulu ke sebelum balik bendera ni ? Mana bendera UMNO nyer...

Malu dengan kompeni je...

http://penembak-tepat.blogspot.com

Anonymous said...

rupanya, bodoh bangang jugak hang ni!!!

Posting terkini

Blog Archive