KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Aug 22, 2008

RM1,000 untuk jadi hantu

Menariknya tentang pilihanraya Permatang pauh, rakyat dah tak hairan dengan UMNO. Baik apa pun yang di tawarkan .... ambil tapi undi lain.

Bila hati dah tak suka, segala tawaran bukan setakat diambil, malah mereka yang menerima wang sogokan itu sanggup untuk menjual info kepada pihak Pakatan Rakyat untuk di jadikan modal pendedahan dan pembongkaran. Baca cerita berikut .....

Sumber yang merupakan seorang kakitangan yang bertugas di sebuah kementerian di Putrajaya memberitahu Suara Keadilan, komplot undi hantu ini di percayai di dalangi oleh Ketua Umno Bahagian Putrajaya, Adnan Mansor atau dahulunya di kenali sebagai Adinan a/l Manzoor sebelum beliau menukar nama dalam tahun 70an.

Menurut kakitangan tersebut tawaran itu di buat terutamanya kepada kakitangan berjawatan rendah seperti pemandu, kerani, pembantu tadbir dan sebagainya.

“Mereka ditawarkan RM1,000 seorang dan diminta memandu kereta sendiri ke Permatang Pauh,” kata sumber. - Suarakeadilan
Aku nak bagi nasihat ..... UMNO kena hentikan usaha beli beli orang ni. Buang masa dan buang duit. Baik korang derma pada anak miskin. Sekurang kurangnya dapat pahala dan boleh jadi bukti korang tu baik baik orangnya.

2 comments:

Topengperak_Xinwugi said...

wak...ko tak naik p-044 ke?

radenjowo said...

Mungkin hari isnin bro.... tunggu ...wakakakaka

Posting terkini

Blog Archive