KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Sep 8, 2008

Di dunia mana pun, mereka boleh lompat parti

zul4kulim | ...Kelab Penyokong Kerajaan (BBC Club) mengadakan lawatan kerja ke Taiwan mulai hari ini hingga 17 Sep. 50 ahli BBC dijangka menyertai lawatan tersebut. Kata Pengerusi BBC Datuk Tiong, lawatan tersebut untuk mengkaji sistem pertanian di Taiwan.

Saya nak bagitahu Datuk Tiong berhentilah memperbodohkan rakyat. Dia ingat kita ni macam dia agaknya. Kita tahu mereka sebenarnya nak lari dari hakikat 16 Sept.

Dia ingat ni zaman kita dok atas pokok naik kete lembu lagi kot..

Datuk Tiong..u boleh bawak lari semua MP Be End lah..pegi kutub utara pun tak pe, buat kajian macam mane nak tanam padi dalam ais!

Orang macam Tiong yang telah mengaut keuntungan yang banyak dalam deal Port Klang Free Zone memang lah akan kecut kalau Be End tumbang.

Di zaman cyber tanpa sempadan ini, hang nak lari kemana? Kalu MP Be End nak lompat ke PR dari dunia mana pun dia boleh buat..they are just one phone call away lah Tiong..

Anyway, saya nak ucapkan terima kasih kepada Tiong kerana kalau 16 Sep tak jadi, Anwar dah ada alasan kenapa tak jadi..kerana BBC dah angkut habis ahli parlimen Be End terbang keluar dengan Tiong..Anwar hanya perlu tetapkan satu tarikh lain..bukannya susah mana..... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive