KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Sep 8, 2008

Gerakan To Pull Out!

Breaking News!

Gerakan will present an ultimatum to Barisan National that they will pull out of the coalition if Ahmad Ismail is not sanctioned immediately. In an emergency meeting of the Gerakan party it was unanimously agreed that this action will be taken within the next 24 hours if BN or umno takes no action against the defiant division leader.

Dr Koh had also earlier warned that Barisan may reach a “point of no return” if racist remarks and anti-social behaviour continued to tarnish its image, implicitly referring to Umno Bukit Bendera division chairman Datuk Ahmad Ismaill’s racist statements.

via hawkeyejack

1 comments:

Putra IJ80 said...

Sejak mula penubuhan kerajaan PR yg.di terajui ole LIM GUAN ENG kita sudah menghidu sikap Bekas ketua menteri nya begitu memberi kerjasama, sahingga peralehan kuasa mengikut adat istiadatnya.

Khoo Tsu Koon w/pun berbangsa China,tetapi atas pengalamannya ,die sendiri tidak sanggup melihat kemungkaran yang di lakukan ole UMNO dan kuncu kuncunya,yang mengadai maruah bangsanya sendiri.

Die tahu,UMNO yang bersenjatakan Ketuanan Melayu,Pembela Nasib Melayu sebenarnya melakukan sebalik nya.

Kerana itu bila BN kalah di PP,die berlakon saolah olah kecewa,walhal die sebenarnya berterima kasih pada Tuhannya,terlepas dari segala bala dan seksa,akibat perbuatan Melayu (UMNO)yang sangat durjana

Kita lihat dalam Perbahasan mereka baru baru ini,kedua dua nya cuba menghuraikan apa yang berlaku di PP,sungguhpun dalam kontek yang berbeza.,tapi kita dapat gambaran sebenarnya.

kesimpulanya ,Apa yang tak kena sebelum ini bukan angkara die, tetapi Kuasa kuasa dalaman yang berselindung di sebalik membela Bangsa Melayu, merekalah perompak penyamun perasuah yang mengkayakan diri dan keroninya saja.

Khoo Tsu Koon sebenarnya China berhati Malaysia yang tidak kira apa bangsa ,bagi die rakyat Malaysia sama,dan senantiasa cuba memberi keadilan tak kira keturunan apa.

Kerana itu kalau die keluar dari BN memenag sudah di duga.,atau pun die lebih senang bersara,.

Kita lihatlah perkembangan seterusnya.

Di harap Bro Anwar jangan lupakan die.

Posting terkini

Blog Archive