KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Sep 8, 2008

what do you really want MALAYSIA to be?

kyuzouehara | hari ni aku rasa sia2 je perjuangan dan pengorbanan aku selama 4 tahun dalam PLKN utk menyatupadukan generasi muda yg berbilang kaum dan mendidik dalam hati mereka supaya cintakan negara..

si Melayu Ahmad Ismail dan si Cina Koh Tsu Koon, aku nak tanya kau berdua soalan di atas.. "WHAT DO YOU REALLY WANT MALAYSIA TO BE?"

atau kau berdua terlalu bangang sampai tak boleh fikir camane nak jawab soalan aku tu?

ntah apa sebenarnya yg si Melayu Ahmad cakap?

ntah apa sebenarnya yg si suratkabar Cina Sin Chew Jit Poh tulis?

kau dengar? kau baca? aku tak dengar dan aku tak baca kedua2nya pun..... selanjutnya.

0 comments:

Posting terkini

Blog Archive