KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Sep 6, 2008

Pemukiman BNBBC ke luar negara berfaedah

UMeloya | ...Timbalan Perdana Menteri berkata, pemukiman atau lawatan sambil belajar mulai 7 hingga 19 September itu adalah peluang baik untuk mendedahkan wakil rakyat BN terhadap pelbagai perkara baru.

''Ya, saya meluluskan (pemukiman) ini yang merupakan hasil daya usaha BNBBC dan mereka boleh memilih lokasi di mana saja dan menganjurkannya pada bila-bila masa jika program berkenaan membina,'' katanya.

Beliau bercakap kepada pemberita selepas melancarkan Rakan Cop Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) dan menutup PLKN Siri 5/2008 di Stadium Titiwangsa di sini hari ini.

Najib mengulas laporan sebuah akhbar berbahasa Inggeris hari ini bahawa sebahagian ahli Parlimen BN diminta menyerahkan pasport antarabangsa mereka untuk program pemukiman ke luar negara bermula Ahad ini ke lokasi yang tidak dinyatakan.... selanjutnya.

2 comments:

Anonymous said...

Ini bukan kes lawatan sambil belajar tetapi kes culik MP BN daripada berada dalam negara pada waktu Sambutan Hari Penubuhan Malaysia.

Anonymous said...

Takkan MP BN ini tidak pandai atau cerdik belaka sehingga kena buat lawatan sambil belajar. Kalau begitu kena resign saja lah.

Posting terkini

Blog Archive