KONGRES PKR ...LIVE !!! -----> cakkk kat sebelah
Hari terakhir perbahasan Kongres LIVE .... !!!!
Jadual 3 hari KONGRES - DISINI
---------------

HOME [no2umno]

Sep 15, 2008

UMNO Pulau Pinang terus bakar api perkauman

... selanjutnya di Chegubard.

no2umno - Aku ingat polis dan Pak Lah dah buat buat tak nampak.

3 comments:

bdkKL said...

umno tak kena ISA, orang yang komen pula yang kena tangkap.

Tak ke pelik namanya tu.

mountdweller said...

Bukan pelik saudara bdkkl, tapi dah jadi gila kot? Mana ada dalam dunia ni benda jadi terbalik macam tu kecuali memang dah gila!

Gila ni banyak sebab. Terlampau takut, terlampau runsing, terlampau berfikir, terlampau serba salah, terlampau tamakkan kuasa pun boleh gila jugak!

anakperlis said...

Polis tu anak buah UMNO,mana boleh depa tangkap bapak, tambah2 lagi bapak botak tu lagi kena bodek kan?

Posting terkini

Blog Archive